Wanneer komen we graag bij u, als veehouder, langs?

Als veehouder heeft u dagelijks genoeg aan uw hoofd. Daarom maken we een gesprek met ons graag zo duidelijk en nuttig mogelijk. We gaan samen aan tafel om te kijken of alles rondom uw bedrijf goed geregeld is.

Een klantgesprek bij Onderling Verzekerd verloopt altijd persoonlijk, met iemand die verstand heeft van agrarische bedrijven en weet waar u als veehouder tegenaan loopt.

Wat bespreken we tijdens zo’n gesprek?

  1. We brengen uw risico’s in kaart
    We starten met een inventarisatie: wat doet u precies, hoe ziet uw bedrijf eruit, wat is er veranderd de laatste tijd? Heeft u bijvoorbeeld een nieuwe stal, werkt u met tijdelijke arbeidskrachten of is de melkveehouderij gestopt? Al die dingen kunnen invloed hebben op uw risico’s en dus op uw verzekeringen.
  2. U krijgt advies dat past bij uw situatie
    Op basis van uw bedrijfsvoering geven we advies over de verzekeringen die écht nodig zijn. We kijken ook of er iets dubbel verzekerd is of juist ontbreekt. Zo betaalt u nooit voor meer dan nodig is, maar bent u wel goed beschermd.
  3. We praten over preventie
    Verzekeren is goed, maar schade voorkomen is nog beter. We denken met u mee over praktische oplossingen. Denk aan brandveiligheid in de stal, onderhoud van elektra, of de opslag van mest en diesel. Kleine aanpassingen kunnen veel ellende voorkomen.

We nemen de tijd, voor u én uw bedrijf

Een klantgesprek kan bij op uw bedrijf aan de keukentafel of bij ons op kantoor. Net wat u prettig vindt. U krijgt daarna een helder overzicht van wat we besproken hebben, zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Wilt u ook zo’n gesprek?

Neem gerust contact met ons op. We maken graag tijd voor u.