Mijn Onderlinge is een persoonlijke digitale omgeving waar uw verzekeringspolissen en facturen overzichtelijk op een rijtje staan. Op deze pagina vindt u uitleg over het gebruik van Mijn Onderlinge. Wilt u gelijk naar Mijn Onderlinge? Klik dan op onderstaande button.
Inloggen
U logt eenvoudig in met behulp van uw relatienummer en wachtwoord. Bent u uw wachtwoord vergeten of weet u niet zeker of u een account heeft? Kies op de inlogpagina van Mijn Onderlinge voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Na het invoeren van uw relatienummer en e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Mijn verzekeringen
Nadat u bent ingelogd, komt u op de pagina “Mijn verzekeringen”. Het tabblad bovenaan de pagina is grijs gekleurd. Klik op het pijltje achter de verzekering die u in wilt zien. U komt nu op een nieuwe pagina met daarop een overzicht van alle bijbehorende documenten. Om deze in te zien klikt u op het downloadpijltje achter het betreffende document. Afhankelijk van de instellingen van uw computer, wordt het document direct geopend of kunt u deze op een gewenste locatie opslaan. Soms wordt een document automatisch in de map Downloads opgeslagen. Via de Verkenner kunt u dan het betreffende document vinden en openen.
Mijn facturen
Als u op het tabblad “Mijn facturen” klikt, krijgt u een overzicht van alle facturen die wij voor u hebben klaargezet. Klik op het pijltje achter de factuur die u wilt inzien. Afhankelijk van de instellingen van uw computer, wordt de factuur direct geopend of kunt u deze op een gewenste locatie opslaan. Soms wordt een document automatisch in de map Downloads opgeslagen. Via de Verkenner kunt u dan het betreffende vinden en openen.
Let op! Als u per maand of kwartaal via automatische incasso betaalt, dan wordt er geen factuur verstuurd. Alleen in het geval van een premiewijziging wordt een nieuwe factuur opgemaakt en in uw Mijn Onderlinge geplaatst. M.a.w. de laatste factuur op Mijn Onderlinge geeft het bedrag aan dat periodiek wordt geïncasseerd.
Mijn gegevens
Bij “Mijn gegevens” staan uw persoonsgegevens zoals bij ons bekend. U kunt wijzigingen aan ons doorgeven via onze website, via klant@onderlingverzekerd.nl of bel naar ons kantoor.
Heeft u vragen over Mijn Onderlinge? Neem dan een kijkje bij de veel gestelde vragen.
Veel gestelde vragen
Het lukt mij niet om in te loggen
Het inloggen lukt niet. Vervelend! Heeft u hier aan gedacht?
Is uw relatienummer goed ingevuld?
Vul uw relatienummer in met alleen cijfers. Gebruik geen “.” of “,”.
Het relatienummer bestaat uit 8 cijfers, maar de ‘voorloopnullen’ zijn niet noodzakelijk.
Voorbeeld invullen gegevens: 00009563 of 9563
Zit u op de goede website?
Het komt voor dat geprobeerd wordt in te loggen op de website van een andere Onderlinge. Log altijd in rechtstreeks op MijnOnderlinge of via de website van Onderling Verzekerd. De juiste pagina is te herkennen aan het Onderling Verzekerd logo.
Heeft u het juiste wachtwoord ingevuld?
Twijfelt u of u het juiste wachtwoord heeft ingevoerd? Klik dan op de optie “wachtwoord vergeten?” op het inlogscherm van Mijn Onderlinge. Na het invoeren van uw relatienummer én uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin de instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Lukt het inloggen nog steeds niet?
Neem dan contact met ons op. We zullen samen met u kijken wat er misgaat.
Ik heb nog geen Mijn Onderlinge omgeving
Elke nieuwe klant ontvangt inloggegevens voor Mijn Onderlinge, tenzij u heeft aangegeven per post geïnformeerd te willen worden. Het kan even duren voor u de inloggegevens ontvangt. Deze inloggegevens kunnen in uw Ongewenste mail of spam terecht zijn gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
Heeft u in het verleden aangegeven dat u polissen en facturen per post wilt ontvangen, maar wilt u toch graag overschakelen naar digitale post via Mijn Onderlinge? Meldt u zich dan aan via onze website.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
U kunt op ieder moment uw wachtwoord veranderen. Kies op de inlogpagina van MijnOnderlinge voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Na het invoeren van uw relatienummer en e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer
U kunt op ieder moment uw wachtwoord veranderen. Kies op de inlogpagina van Mijn Onderlinge voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Na het invoeren van uw relatienummer en e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Ik wil mijn polissen liever per post ontvangen
Wilt u uw polissen toch liever per post ontvangen? Dat kan natuurlijk. Geeft het door via onze website of mail naar klant@onderlingverzekerd.nl. Telefonisch doorgeven kan ook. U bereikt ons op (030) 677 16 96 of (0348) 69 17 77.
Kan ik mijn polissen digitaal en per post ontvangen?
Als u gebruik maakt van Mijn Onderlinge ontvangt u uw polissen niet meer per post. Het is niet mogelijk om uw polissen in Mijn Onderlinge én per post te ontvangen. U heeft keuze uit één van beide opties
Ontvang ik geen papieren groene kaart meer?
Als u nu gebruik maakt van Mijn Onderlinge krijgt u voortaan uw groene kaart (internationaal verzekeringsbewijs) digitaal. Een digitale versie van de groene kaart volstaat als u onderweg bent. Dit geldt voor de meeste Europese landen. U kunt de digitale groene kaart zelf printen als u dat wenst. Ondanks dat we het nog steeds een groene kaart noemen, hoeft deze tegenwoordig niet meer groen te zijn.
Kan ik ook wijzigingen doorgeven of schades melden?
Via onze website kunt u schades en wijzigingen doorgeven. Om een schade te melden klikt u op “Schade melden” en vult u het formulier in. Om wijzigingen door te geven klikt u hier.
Ik wil mijn e-mail wijzigen
U kunt uw e-mailadres of overige persoonsgegevens wijzigen via het formulier op onze website.
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
De voorwaarden van uw brandverzekering, zoals woonhuis-, opstal-, inboedel- en inventarisverzekering en verzekeringen van de SOM kunt u bekijken bij “Downloads” op onze website. Verzekeringen die bij een andere maatschappij zijn ondergebracht, kunt u bij ons opvragen.
Wat is het verschil tussen voorwaarden van Onderling Verzekerd en SOM voorwaarden?
Als onderlinge verzekeraar zijn wij eigen Brandverzekeraar. Brandverzekeringen zoals o.a. inboedel-, inventaris- en opstalverzekeringen hebben daarom eigen voorwaarden. Wij brengen andere schadeverzekeringen in de meeste gevallen onder bij verzekeringsmaatschappij de SOM. De voorwaarden van de SOM kunt u daarom ook vinden op onze website.